Regulamin konta

Regulamin konta

Regulamin konta w sklepie Ogród i Dom Świat Zieleni, Sklep z donicami

SPIS TREŚCI

  • 1 Definicje
  • 2 Kontakt ze Sprzedawcą
  • 3 Wymogi techniczne
  • 4 Konto
  • 5 Reklamacje
  • 6 Dane osobowe
  • 7 Zastrzeżenia

 

  • 1 DEFINICJE

Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje

indywidualne Konto.

Kupujący - każdy podmiot kupujący w Sklepie.

Sklep – sklep internetowy Ogród i Dom Świat Zieleni, Sklep z donicami prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://donice.home.pl/

Sprzedawca - przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ROKICIŃSKI ANDRZEJ "OGRÓD I DOM", wpisany do Centralnej

Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, nr NIP 7961336590 , nr REGON 016288425,

  1. Podłużna 36b/26, 03-290 Warszawa.
  • 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
  1. Adres pocztowy: ul. Podłużna 36b/26, 03-290 Warszawa
  2. Adres e-mail: ogrodidom@gmail.com
  3. Telefon: 605442292
  • 3 WYMOGI TECHNICZNE
  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:

Aktywne konto e-mail

Urządzenie z dostępem do Internetu

Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

  1. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
  • 4 KONTO
  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
  2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie,

sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.

  1. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  2. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia

Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.

  1. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  2. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: ogrodidom@gmail.com, czego

skutkiem będzie niezwłoczne usunięcia Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

  • 5 REKLAMACJE
  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail ogrodidom@gmail.com.
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in.

z:

  1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z

wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj:

https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.

  1. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji

Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest

bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

  1. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • 6 DANE OSOBOWE
  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Podanie przez Kupującego danych osobowych podczas zakładania Konta w Sklepie jest całkowicie dobrowolne, ale jednocześnie konieczne

do założenia i prowadzenia Konta.

  1. Kupujący ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych, a także żądania poprawienia ich.
  2. Podane przez Kupującego dane osobowe w związku z Kontem będą przetwarzane przez Sprzedawcę tylko w celach, o których mowa w

niniejszym paragrafie oraz w celu realizacji zamówień złożonych poprzez Sklep.

  • 7 ZASTRZEŻENIA
  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
  4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
  5. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
  6. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
  7. zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
  8. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za

pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.

  1. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie

odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy ogrodidom@gmail.com, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie

prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.

  1. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie

stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.

  1. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby

Sprzedawcy.

  1. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z

przepisów prawa.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Bezpłatny Katalog Firm, Stron
Donice.home.pl - Sklep z donicami do ogrodu i domu
Click Shop | Hosting home.pl